Menu

Is er een storing bij het gebruik van uw GKv e-mailadres of uw kerk-site, die bij ons gehost wordt, dan kunt u:
1. eerst een eventueel bericht lezen in onderstaand twitter widget voor algemene storingen
2. een e-mail sturen naar hosting@gkv.nl (bij voorkeur)
3. bellen naar telefoonnummer (038) 427 04 48

Wij hebben de volgende gegevens van u nodig om de storing te kunnen bekijken en te verhelpen:
• Uw naamgegevens
• Uw GKv e-mailgegevens / website gegevens kerk
• Om welke kerk gaat het?
• Wat is de aard van de storing?

Als het om een e-mailstoring gaat, mailt u ons dan via een ander (privé) e-mailadres.
In het geval van een storing zullen wij proberen deze zo spoedig mogelijk op te lossen. We vragen er begrip voor dat dit enige tijd kan duren. We proberen u via deze pagina op de hoogte te houden van de ontwikkelingen met betrekking tot storingen (zie twitter widget hieronder).

Maakt u gebruik van een IMAP/pop3-account en u bereikt de server niet? Controleer dan eerst het volgende:
1. Heeft u het volledige e-mailadres (inclusief ‘@gkv.nl’) ingevuld bij de ‘gebruikersnaam’?*
2. Heeft u het juiste wachtwoord ingevoerd? Dit is hoofdlettergevoelig?
3. Heeft u bij de inkomende mailserver ‘mail.gkv.nl’ ingevuld?*
4. Heeft u de juiste uitgaande mailserver ingevuld? (De mailserver van uw eigen internetprovider. Die kunt u meestal wel opzoeken op hun website).

*) Voor een mailadres onder een subdomein (kerknaam.gkv.nl) gebruikt u deze subdomeinnaam in plaats van gkv.nl. Dus: mailnaam@kerknaam.gkv.nl, en als mailserver: mail.kerknaam.gkv.nl.
__________________

De veiligheidsmaatregelen op de server aangescherpt. Dit om misbruik op de server door bijvoorbeeld spam-verzending via de server te voorkomen. Dit kan betekenen dat uw IP-adres, na een paar keer foutief inloggen, uit veiligheidsoverweging is geblokkeerd. Als u gaat naar: watismijnip.nl om te zien wat uw IP-adres is en deze aan doorgeeft kunnen wij de blokkering opheffen en uw IP-adres ‘vrijgeven’ op de server als betrouwbaar.

______________